dinsdag 11 juli 2017

Challenge kleuren met potloden

ik doe mee met een Challenge :
kleuren met potloden:  http://kleurenmetpotlodenchallenge.blogspot.nl/

                                                                Anything Goes/Alles Mag
  

ik heb een mal gebruikt van Dutch Doobadoo ,het stempeltje heb ik ingekleurd met
Da vinci potloden maar ik ga binnenkort nieuwe potloden kopen die mooier kleuren als deze.
het is de eerste keer dat ik mee doe bij deze blog en het was erg leuk om te doen.


9 opmerkingen:

  1. Wat gezellig dat je voor het eerst mee doet met onze challenge! Je hebt een leuk kaartje gemaakt. Succes met je zoektocht naar andere kleurpotloden, we zien vast nog meer projekten van je in de toekomst? groetjes Petra DT Kleuren met Potloden

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt, het is erg leuk om te doen,en je gaat zeker weten meer projekten van mij zie.

      Verwijderen
  2. Wat leuk dat je met ons meedoet met de challenge! Ik wens jou succes met het uitzoeken van je nieuwe potloden, er is een hoop op de markt. Dan gaan we van jou vast meer mooie kaartjes zien . Succes met het winnen en anders de top 3.
    Lieve groet,
    andere Petra DT KMP

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dot van een kaart Angela!
    Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Kleuren met Potloden.
    Succes met je zoektocht naar kleurpotloden :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dank je wel en heb al mooie kleurpotloden gevonden hoor om mee te beginnen. ze zijn van staedtler en kleuren wel fijn.

      Verwijderen
  4. voor mij is het ook mijn eerste keer
    ik vind het een super mooi kaartje
    liefs knutsel lindsay

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb jij mooi gedaan

    Liefs creatiefje cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bedankt voor de leuke reacties, ik zal het leuk vinden als jullie mijn blog ook willen volgen. groetjes angela hobby An

    BeantwoordenVerwijderen