maandag 10 juli 2017

mee doen met Challange marianne design

ik ga voor het eerst meedoen met een Marianne Design challenge, bij http://mariannedesign.blogspot.nl/
wat is dat leuk om te doen zeg, het maakt me niet uit als ik niet win , het meedoen is al erg leuk.

ik doe mee met De Challenge 181  http://mariannedesign.blogspot.nl/


De nieuwe challenge luidt als volgt: Een sketch
 minimaal 3 producten van MDesign en is bedacht door Boukje
 
dit is de sketch ( erg mooi trouwens ,ga ik denk ik vaker gebruiken als voorbeeld )


en dit is de kaart die ik heb gemaakt:

ik maak nog niet zo lang kaarten maar het gaat steeds iets beter.

ik zou ook even vertellen welke materialen ik heb gebruikt voor deze kaart.

ik heb een Embossing folder gebruikt Marianne D DF3405
Een knipvel Vintage flowers children VK9540
Een stempel ( tekst ) HT1603
 Een Creatables LR0456 
En de bloemen zijn ook van Marianne Design maar ik weet het nummer niet meer.


12 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Angela! Ben ook volger van je blig geworden!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. sorry late reactie,zie je berichtje nu pas , maar bedankt en leuk dat je volger bent geworden, groetjes angela

      Verwijderen
  2. Meedoen is zeker leuk, een mooi kaartje heb je met de sketch gemaakt! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt, ik ben zelfs 2de geworden met mijn kaart. ben super trots

      Verwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch Angela! Mooi zoals je de design folder hebt gebruikt voor het bovenste gedeelte van de kaart.
    En inderdaad... het gaat om het meedoen en het genieten van elkaars werkstukken. Zo vind je ook weer nieuwe inspiratie!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt, en leuk dat ik zelfs 2de ben geworden, ben nu super trots

      Verwijderen
  4. Leuke kaart in vintage sfeer heb je met de sketch gemaakt.
    Gezellig An dat je voor het eerst met onze challenge meedoet hopelijk heb je de smaak te pakken en doe je de volgende keer weer mee.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi Vintage kaartje geworden...
    Leuk dat je mee doet met onze sketch.
    Groetjes van Judith
    Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart An!
    Meedoen is leuk hoor!
    Dank je wel voor het meedoen.
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt en het is echt super leuk om mee te doen en ben ook helemaal fan van jullie blog

      Verwijderen