woensdag 5 juli 2017

werken met embossing poeder

ik heb weer iets nieuws erbij geleerd ,  werken met embossing poeder.
ik was het al eerder tegen gekomen maar wist niet zo goed wat ik er mee aan moest.
en nou door weer een youtube filmpje gezien te hebben wat voor moois je kan
maken met Embossing poeder ben ik ook overstag gegaan, en wauwww wat is dat mooi zeg

ik heb een mooie stempel gebruikt van Wild Rose studio  ik heb een natte ink pad gebruikt
van Nuvo  (die doe je op je stempel )   ik heb Embossing poeder gebruikt van Ranger en Nuvo ,
ik heb de heat tool van Nellie`s choice gebruikt
Allemaal te koop in mijn webshop  www.hobbyan.nl   op mijn websshop staat bij Embossing poeder
uitgelegd hoe het werkt en er staat ook een filmpje bij.


Nou dit is mijn eerste creatie met Embossing poeder, wat is dat mooi zeg, en erg leuk om te maken.


hieronder staan de materialen die ik allemaal heb gebruikt





Wild Rose Studio`s A5 stamp set Milton AS002 (11-16) 180017/2002




Ranger Embossing Powder 34ml - turquoise EPJ36692 306320/6692









                                 Nuvo Embossing poeder - cool jade 608N 135010/0608


Nellie`s Choice Heat tool voor embossing en magic foam HETO001 220V 135060/4601




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen